Tabela rasa


Caldura, primul 11, arbitrul, adversarul, planeta, presa. 0-0 sec si nespectaculos intr-o partida la care am fost absent. Bine ca am fost.. Nu poti sa castigi cu Cassio 80 de minute pe teren. Cum nu poti sa castigi nici cu Raduta 14 minute pe teren.

Nu poti sa castigi cu Lazar care a gresit aproape toate pasele, care a pierdut aproape toate duelurile. Nu poti sa castigi cu Ezequias. Eu il scoteam pe Ezequias si il retrageam pe Bozo. Dar eu nu sunt antrenor.

Nu poti sa castigi cu Spadacio si Rui Duarte apatici, care parca si-au pierdut sangele latin in sat la Urziceni.

Herea, nu se poate ca fiecare duel aerian sa fie un pumn in fata. Roman, nu se poate ca fiecare centrare sa fie pe langa tinta.

Punctul ii revine lui M&M, cuplul despre care spuneam ca nu va lasa nici musca sa treaca in centru. Poate a trecut doar vreun tantar sau cel mult o musculita betiva..

Otelul a avut ghinion. Si noi am avut. Putea fi 1-1. :))) Dar nu poti sa castigi niciodata impotriva unei echipe care stie ce vrea. Punct(e). Cand am spus ca va plati orice pret pentru el(e) sper ca m-ati crezut. Zambetul lui Dorinel de la final imi da dreptate.

Nu poti sa castigi prin violenta cand dispui de tehnica.

Morala : suntem neinvinsi, dar suferim din teren pana la banca de rezerve. Eu unu ma simt putin ratacit, parca transferurile de care eram incantat s-au transformat in cosmaruri. Probabil exagerez si eu tot de la caldura asta sufocanta.

Urmeaza dinamo. Nu poti sa castigi fara inima acolo.

Noapte buna!

Mai vorbim!

15 gânduri despre „Tabela rasa

  1. cassio ala e terminat….a dat o gramada de bani pe el…bani aruncati sper sa ma insel si sa-si revina…eu mereu l-am criticat pe raduta da e mai eficient schilodu decat cassio asta…. 😐 plus ca pacat de suporteri am fost aseara toti am cantat pana in min 93-94 cat a fost de prelungire pacat de lumea care vine neconditionat de ani de zile si nimik notabil locu 7 2 ani la rand acuma sa speri la campionat cu cine cu cassio cu grigorie ? sau raduta…nush de ce nu il ia pe eric de la medias …si un atacant bun si hai la drum ca apararea e beton da nu avem atac …:| asta e parerea mea …

  2. Tot ce sper ii ca Vama a pus mana pe telefon si l-a sunat pe JPA. Daca ne zgarcim si aducem jucatori mediocrii nu vom reusi nimic. Sumi a construit o defensiva buna, acum trebuie sa se ocupe si de atac.

    • E cea mai proasta idee EVER!!! Trebuie sa ne descurcam cu cei pe care ii avem altfel va fi revolutie din cauza salariilor. Si asa banuiesc ca sunt nemultumiti de contractul lui Cassio..

      • Ce treaba au ei cu salariul lui JPA sau Cassio? Sunt fotbalisti si trebuie sa joace. E normal ca jucatorii liberi de contract sa aiba salarii mai mari pt ca asa se fac negocierile in ziua de azi. Nu vad de ce trebuie sa se rascoale ceilalti jucatori. N-am auzit la niciun club din strainatate de asa ceva.

        • Pai nu ai vazut pentru ca nivelul de salarizare de diferit… Daca Lazar ar castiga 2.5 milioane de exemplu si Cassio 2,8.. nu stiu daca s-ar mai supara. 300mii parca nu mai au aceeasi valoare.

  3. asculta ce-ti spune un rapidist de prin 93-94 (cred eu batran dintre cei care folosesc netul)asta nu-i echipa de cupe europene.cum ti-am spus de ando ca pleaca la dinamo asa iti spun si acum ca nu prindem europa si dupa meciurile nationalei din preliminarii din aceasta toamna, razvan o sa fie antrenor.echipa e mai slaba decat sezonul trecut.u vaslui a fost o minciuna.daca analizam la rece am batut fiindca am avut i\un jucator inspirat spadacio.

  4. Parca e blestemata echipa asta sa nu mai castige vreun titlu vreodata !…

    Cum plm sa ai pretentii MACAR sa joci in Europa si sa nu bati Otelul acasa ?!? Da… au o echipa solida galatenii, solida pe dracu… (mi-aduc aminte de acel meci cu Farul incheiat fara gol pe Giulesti cand am avut pentru ultima data echipa de titlu, ce ocazii, ce ratari, dar ce fotbal !…)

    Cat despre seara asta, las-o naibii de caldura, ca nu avem nicio idee tactica !…nimic…PRAF ! parca au jucat la pariuri sa faca egal… sa-i fereasca Domnu’ de astfel de ganduri negre…

    Castiga numai cand vor sa faca lucrul asta !(vezi etapa viitoare)
    Trebuie scuturati serios jucatorii de catre galerie ! SA SE TREZEASCA !
    (si dk, prin absurd, Corsicanu citeste acest mesaj, ar fi bine sa intervina… spre binele Rapidului !)

    Ce rpd au „pos botul” jucatorii dupa laudele aduse de presa in prima etapa… Incredibil !ce prosti suntem… MAMA, am batut marele WC Waslui !… ce mari suntem !
    LI S-A URCAT LA CAP !

    Echipa asta nu va lua niciodata, dar NICIODATA ! campionatul atata timp cat nu va fi condusa de catre un profesionist 100%(vezi Lucestii, Valentin Stanescu…)
    Tot respectul pentru „Shumigol fara gol”,
    dar sper sa se adevereasca vorbele lui Lupu (sa se-ntoarca Razvan).

    Multi oameni din acest grup (ca nu-i pot numi echipa !) sunt niste MERCENARI ORDINARI ! asta sunt…

    Ma uit acu’ la Standard Liege, ce jucatori tineri valorosi au… ce goluri !

    Cine plm e Cassio asta ? ca e un ceas obosit pe care Vama l-a adus ca sa-si mai traga niste bani … Faceti pariu cu mine ca Burtosul da doar 2-3 goluri tot sezonul ??? si-l cauta pe Pinto la final…

    Cum sa faci afaceri proaste de acest gen ??? dk te doare de Rapid ???

    Da, frate, 1 milion si ia-l pe Curelea ! Ia-l pe Eric ! Dar ia, VAMA, pentru numele lui Dumnezeu un atacant ca ma faceti sa-mi smulg firele de par din cap !!!

    FUTU-va-n mortii mamii voastre de Mercenari !!!

    Bine c-avem aparare buna, cat despre atac…pana in septembrie/octombrie reuseste Vama sa-i aduca lui Shumi marea feblete – Moraes… (care pan-atunci va fi un loser ) cred ca e pariul/incercarea lui Vama in acest tur de campionat – de a-l pacali pe Tata Jean…

    … sau poate asteapta sa desfiinteze Urziceni sa-l luam pe Bilasco sau pe Maftei inapoi…

    NOI N-AVEM NEVOIE DE ACESTEA !!!

    De „performante” dintr-astea suntem satui !!!… sa „prostim prostimea”…

    In felul acesta nu vom face performanta adevarata !

    Veti spune ca au trecut doar 3 etape. Corect, numai ca viitorul nu pare prea vesel… Accept sa faci 0-0 pe Giulesti, dar sa zgudui bara, sa faci „floricele” pe teren, sa vada omu’ simplu ca te zbati pentru ceva… contraexemplu :Lazar, care nu stiu ce mai cauta pe teren !

    Cu demotivati nu poti sa faci performanta !

    Pacat… Mare pacat…

    Cu mare tristete in suflet, un simplu rapidist…

    • Tie ti-a fost cald in tribuna? Mai adauga inca vreo 15 grade si o sa iti dea cat avea iarba la ora aia. Probabil fusese si udata iar aburii faceau atmosfera irespirabila. Doamne fereste nu le caut scuze, dar sa ne gandim si omeneste putin. Poti sa ai o tactica, daca te frige creierul la propriu e greu sa mai faci ceva.. Si lasa ca adversarul a jucat o turca foarte draguta, asezonata cu duritati si puseuri de actorie.

  5. lai uitat pe grigorie care a pierdut toate mingile de cand a intrat,cassio mi sa parut iarasi foarte lent,si nici eu nu las fi scos pe bozovic pt ca viteza lui putea face diferenta, ezecquias mi sa parut inexistent.oricum eu am incredere in echipa si zic ca putem invinge pe dinamo cu 3-1 sau 4-1,dar ne trebuie un atacant eu zic ca echipa va fi motivata in meciul cu dinamo.FZR.si sa nu uitam CA SA SUNT EU RAPIDIST NICIODATA NU SUNT TRIST

  6. Nu poţi să câştigi fără atacanţi, nu poţi să câştigi atunci când ţi se rupe de footbal şi de echipa la care joci.
    Preferam să nu le dea Copos banii. Aşa sunt îndestulaţi şi li se rupe de noi cei din tribuna.
    Eu zic că drumul e făcut pentru Răzvan Lucescu…

Comenteaza si tu!