Rapid respira


Rapid-CFR Cluj 3-2, dupa 2-0 la pauza si un om in minus din minutul 27.

Am incercat sa scriu ceva despre acest meci. Nu am cuvinte :)) Adica am, dar nu pot sa ma exprim. Sunt obosit, confuz, dar bucuros ca Rapidul traieste.

Poftiti de revedeti meciul pana imi revin eu 😀 !

REPRIZA 1

REPRIZA 2

(MeScorpyo)

20 de gânduri despre „Rapid respira

        • Nu prea avem ce le face si ei stiu prea bine asta!Eu locuiesc si muncesc intre ei ;au niste calitati pe care noi,ca popor, nu le avem:sunt foarte uniti si se respecta intre ei.Un roman se vinde pe 2 banuti;un ungur daca se vinde , se vinde scump(vezi padurile Romaniei,vezi de cine sunt diriguite apele Romaniei,etc).Si atata vreme cat ungurii au dat dovada de unitate si disciplina neprezentandu-se la vot la referendumul de demitere a marinarului la indemnul presedintelui ungariei ,chiar ca nu avem ce le face decat sa-i ignoram.Din pacate vanzarea Romaniei catre ei continua.Dar asta e alta poveste.
          Sa auzim numai de bine !
          HAI RAPID!

  1. Nick Grigore a intrat definitiv in inima mea, alaturi de Nico, Sapunaru, Sumi, Pancu. Cred ca ar trebui sa se construiasca echipa in jurul lui si a lui Texeira. Mi se pare ca Grigore presteaza un joc foarte inteligent, peste media campionatului romanesc.
    Nu trebuie luata prea mult in seama prestatia galeriei. Totul se intampla pe fondul unei schizme si a unei disloutii generalizate la nivelul societatii romanesti, vezi si recentele intamplari politice.
    E firesc sa fie asa, asta este nivelul societatii romanesti, iar galeria Rapidului (ca toti suporterii din tara asta) fac parte din aceasta societate divizata sau usor de divizat, sau de manipulat. Hai sa nu ne mai dam ofuscati de prestatia lor, 80% dintre cei care alcatuiesc galeria au intre 17-25 ani. Habar nu au de vremurile cu retrogradari, cu suferinte, cu lacrimi si suflet curat. Nici nu-i intereseaza. Si poate ca e mai bine asa.
    Atunci erau alte vremuri. Probabil ca in anii 70-80 suporterii in varsta erau ingroziti de prezenta tobelor si a galeriilor….pentru ca pe vremea cand erau ei suporteri tineri in 30-40 nu exista asa ceva. Tot timpul vom fi surprinsi de acest soi de „dezvoltare” care, pe ansamblu, are insa un iz de degradare, e drept.

    • Subscriu in totalitate!
      Totusi , cu bune cu rele , eu unul nu mai sufar acum ca pe vremurile in care ne luptam pentru evitarea retrogradarii sau precum in cele in care asteptam cu emotie stirile sportive la radio , duminica seara sa vad ce a facut RAPIDUL prin divizia B cu ROVA Rosiori ,de exemplu.
      E totusi o idee mai bine decat atunci.
      N-am fost demult pe Giulesti dar ce vad pe la TV sau in poze imi indica o imagine jalnica a stadionului.Putin lobby pe langa Ministerul Transporturilor nu ar strica desi nu cred ca ar avea sanse prea mari atata timp cat e George Copos la RAPID.Degeaba trimiti mesaje prin intermediul presei.
      Dar ma opresc aici;e o alta discutie.
      Sper ca acest meci sa fi fost momentul descatusarii psihice a baietilor.
      Sa auzim de bine !
      HAI RAPID !

    • nu are nicio legatura cu societatea faptul ca baietii care au plecat aseara au fost LASI. nu is vremuri de mult trecute cand ne batea cfr acasa cu 4-1 si nu s-a clintit nimeni din tribuna, in astfel de momente se vede cu adevarat caracterul si fidelitatea unei galerii, la meciuri de genu asta trebuie sa ne cante sa se incurajeze mai mult ca niciodata. la bine e foarte usor sa te lauzi cu felul in care canta galeria. din pacate nu am fost pe stadion sa vad cine a dat tonul dar am vazut o astfel de proba de lasitate la meciul cu legia atunci cand dupa ce au dat gol polonezii corobarat cu faptul ca galeria lor chiar canta si ne cam domina liderul nostru de galerie s-a facut nevazut. asa sef asa galerie…..

    • Toată admirația pentru analiza făcută.
      Dar cred că suporterii tineri ar trebui să cunoască trecutul Rapidului.
      Mă număr printre acești suporteri tineri și am început să iubesc Rapidul citind despre el, ce înseamnă moștenirea rapidistă, spiritul Giuleștiului șamd. Că să nu zic de poveștile „bătrânilor” rapidiști.
      Genul ăsta de educație nu poate decât să salte nivelul galeriei peste cel al societății divizate (care și-a pierdut orice fel de repere și valori).
      Iar Rapidul are o istorie atât de frumoasă, e păcat să fie uitată.

  2. Pt. cineva din afara RAPIDULUI a fost incredibil, fantastic, etc. Pt. noi RAPIDISTII nu au fost decat 93 minute de agonie si extaz! Asta este RAPIDUL de care m-am indragostit de EL din copilarie! Aseara, insa m-a dezamagit o parte a galeriei, cei care au plecat la pauza, acest lucru nu are nici o legatura cu „SPIRITUL RAPIDULUI”! Noi astia batrani acum, dar tineri prin anii 70-80, nu ne paraseam echipa niciodata. Cand am retrogradat la Farul Constanta (dupa trei ratari monumentale ale lui Petreanu), dupa terminarea meciului, GALERIA RAPIDULUI scanda cu ochii in lacrimi: „RAPID BUCURESTI, TOT ECHIPA NOASTRA ESTI!” Dar erau alte vremuri, alti oameni, alti suporteri! In privinta lui Nelutu Sabau am in continuare indoieli cu privire la intocmirea primului „11”. Pai dupa mine Nik Grigore nu trebuie sa lipseasca din echipa doar daca este accidentat. Bine totusi ca a facut schimbarile providentiale. In afara lui Nik, mi-a placut si Mili si Surdu, care cred ca a facut cel mai bun meci al lui in Giulesti. Multe Inainte!

  3. Mai bine zis cum sa nu-i ceri demisia ?! cand il baga pe Stefan Grigorie titular si alti expirati…
    Ce parere despre faptul ca Rapidul nu mai joaca in visiniu? eu nu mai stiu cand am vazut Rapidul in visiniu:-?? aseara parca cfr-u juca acasa
    Albul,CULOAREA suprema ?!

    • bn atunci raspunde si spune de ce trebuie sa plece sabau? si pe cine vroiai sa bage in locul lui fane daca nu avea pe cine? el e de vina ca nu i-au adus un fundas dreapta decent, ca brazilianul ala nu poate sa joace nici acum, ca pana mai ieri stateam in albut, ca transferurile au fost facute cu cateva zile inainte sa inceapa campionatul??
      chestiile cu demisia si cu fugitul au fost facute de redusii mintal de la noi din galerie. asta e cea mai mare marlanie sa pleci cand rezultatul nu e multumitor, cea mai mare lasitate. cand oare rapidistii au fost suporteri de rezultat?
      nu asta era frumusetea noastra ca desi echipa nu mergea noi cantam cel mai tare si cel mai frumos din tara?

  4. Cea mai tare faza a meciului a fost cand Ivo Pinto sa dus cu bricheta spre Tudor , i-a luat Herea bricheta a aruncat-o si cand a intors privirea de om malefic spre portughez s-a intors ala si a plecat :))
    Cea mai tare faza a anului stiti care e? la 0-5 schimbarea decisiva a fost 20 ->24 iar aseara la 3-2 a fost 24 -> 20 :)) Bravo Surdu. Bravo Grigore.Bravo Rapid.

  5. Ce porcarie de faza a facut si galeria….adica hai na protestezi, dar tine protestul pana la capat, fii consecvent ca sa nu fii penibil!!!! Cum sa ii ceri demisia lui Sabau!!!????

Comenteaza si tu!